Klote klanten 3.0: De klant als noodzakelijk kwaad
Iedere klant, zakelijk of privé, kan zo één of meerdere situaties noemen waarop hij of zij zich onjuist behandeld of benadeeld voelde tijdens of na een aankoop.
Een goed product wordt beter met een goede dienstverlening. Concurrentievoordeel wordt vooral gerealiseerd door een positieve klantbeleving. Evenzeer groeit het besef dat (potentiële) klanten geld over hebben voor een goede ervaring. Merken worden gebouwd door de optelsom aan goede ervaringen. Dat kan alleen maar gerealiseerd worden als de eigen organisatie in alle facetten de klantbeleving uitvoert. De klant staat altijd centraal.
Dat is de kern van het verhaal van Egbert Jan van Bel. Op 22 november a.s. praat hij ons met veel humor en serieuze praktijkgevallen helemaal bij in onze klantgerichtheid.
PS: deze lezing stond aanvankelijk in maart 2020 gepland, maar moest (vanwege Corona) worden geannuleerd.
Egbert Jan van Bel
Egbert Jan is auteur van meerdere bestsellers. In Nederland met zijn fameuze boekenserie Kloteklanten (inmiddels meer dan 110.000 exemplaren verkocht) alsook internationaal met het Amerikaanse boek ‘Follow that Customer’.
Egbert Jan won meerdere prijzen met zijn boeken waaronder de PIM MarketingLiteratuurPrijs. Hij is de bedenker van de verkiezing Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland, met winnaars als CoolBlue, Landal, ANWB en De Efteling.
Egbert Jan staat bekend om zijn praktische vertaling van ‘moeilijke zaken’. Hij is ondernemer, heeft internationale managementervaring, is mede-initiatiefnemer van opleidingsinstituten waaronder Beeckestijn Business School, is hoofdredacteur van het klantenblog CustomerTalk.nl.
20:00 Inloop
20:30 Egbert Jan van Bel
21:45 Borrel
23:00 Einde
Inschrijven
Wil je hier bij aanwezig zijn? Er zijn geen kosten aan verbonden, maar we horen wel graag of je komt. Inschrijven kan door een kort mailtje aan: kiwanisbarneveld@gmail.com
Deel deze post