KIWANIS golfdag 2024

hero-golfdag-2024-aganda2

Op woensdag 24 april 2024 is het weer tijd voor het gezelligste golfevenement van het jaar, als vanouds georganiseerd door Kiwanis Club Barneveld. We spelen dit jaar weer op Golfclub De Batouwe in Zoelen. Speel je weer mee?

Dit jaar doen we het net even anders dan voorgaande edities: we spelen deze keer een wedstrijd over 9 holes. We hebben een informeler diner, we spelen ‘hit the boat’. Het inschrijfgeld hebben we verlaagd en natuurlijk kun je weer heerlijke wijnen kopen.. allemaal voor het goede doel.

En dat goede doel is dit jaar de Gracefarm Malawi, een initiatief van de Barneveldse stichting Stichting Raise. Je leest er verderop in deze mailing meer over.

Laten we ook van deze editie weer een succes maken en schrijf je in! Nodig je relaties en vrienden uit en steun daarmee Stichting Raise. Het wordt een geweldige dag die je niet wilt missen!

Aanmelden kan via het aanmeldformulier op onze contact pagina!